Máte pocit, že niektorý z našich produktov nefunguje podľa očakávania? Dajte nám vedieť, a spoločne sa pozrieme na riešenie. Celý proces reklamácie sme pre vás pretvorili do jednoduchého a pohodlného zážitku, s cieľom, aby ste mali čo najrýchlejšiu a príjemnú skúsenosť.
Na reklamácie sa pozeráme trochu inak než ostatní. Sme toho názoru, že reklamácia je pre nás príležitosťou na zlepšenie.
Môžete sa na nás spoľahnúť, že urobíme všetko pre to, aby sme ju vyriešili čo najrýchlejšie. Nemusíte sledovať zákonnú lehotu 30 dní; už od prvého dňa sa zapájame do riešenia, aby sme vám čo najskôr priniesli odpoveď. Počas celého procesu reklamácie vám budeme pravidelne poskytovať aktuálne informácie, aby ste boli v obraze.
NÁVOD NA PODANIE REKLAMÁCIE:
- Stiahnite si náš reklamačný formulár vo formáte PDF.
- Vyplňte tento formulár - odporúčame čo najpresnejšie popísať chybu, prípadne priložte fotografie, nákres.
- Vytlačte a podpíšte formulár.
- Pripojte daňový doklad - faktúru.
- Formulár s daňovým dokladom-faktúrou nám zašlite emailom na info@unistyle.sk
- Adresu pre odoslanie tovaru Vám poskytneme po obdržaní FA a formuláru pre reklamáciu tovaru. Tovar musí byť zabalený v pôvodnom obale, tak, aby nedošlo k prípadnému poškodeniu tovaru. Tovar nám samozrejme zašlite bez dobierky :)
Reklamačné ustanovenia
Proces riešenia reklamácií je určený podmienkami záruky pre daný tovar a taktiež Občianskym zákonníkom.
Prevádzkovateľ nesie zodpovednosť za vady tovaru pri jeho prevzatí kupujúcim a za vady, ktoré sa prejavia počas záručnej doby, ktorá je nastavená na 24 mesiacov. Prevádzkovateľ nezodpovedá za vady, pre ktoré bola dohodnutá nižšia cena produktu.
Záručná lehota začína uplynúť od dátumu prevzatia tovaru kupujúcim.
Kupujúci je povinný vizuálne skontrolovať tovar ihneď po prevzatí a má právo na neprevzatie v prípade viditeľného mechanického poškodenia zjavného počas prepravy alebo neúplnosti tovaru.
Bežné opotrebenie tovaru nie je zahrnuté do záruky (napríklad opotrebenie plášťov, batérií, brzdových dielov, svetiel atď.), ktoré vzniká pri používaní.
Záruka na batérie je stanovená na 24 mesiacov, avšak uplatňuje sa len na konštrukčné alebo materiálové chyby. V prípade rýchlej straty kapacity batérie je možné uplatniť reklamáciu iba v priebehu prvých 6 mesiacov od kúpy. Straty kapacity po tejto lehote nie sú reklamovateľné, keďže môžu byť ovplyvnené rôznymi faktormi, ako je spôsob nabíjania, skladovanie, a intenzita používania.
Pri reklamácii je kupujúci povinný dodržať postup uvedený na webovej stránke.
Prevádzkovateľ alebo jeho zástupca je povinný riešiť reklamácie ihneď alebo do 3 pracovných dní v zložitých prípadoch. Celkový čas riešenia reklamácie nesmie presiahnuť 30 dní.
V prípade, že reklamovaná porucha je spôsobená zákazníkom alebo nevhodným používaním, predávajúci má právo reklamáciu zamietnuť na základe odborného posúdenia.
Predávajúci je zodpovedný za odstránenie vady, výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí v prípade neodstrániteľnej vady alebo vady, ktorá bráni riadnemu užívaniu tovaru.
Kupujúci má právo na výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí aj v prípade opätovného vyskytnutia sa rovnakej vady po oprave alebo v prípade väčšieho počtu rôznych odstrániteľných vád.